דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב חדר האמבטיה 

מאת    [ 06/01/2011 ]

מילים במאמר: 572   [ נצפה 2909 פעמים ]

יש אופנות גם לטיפוח חדרים ואין ספק שכיום חדר האמבטיה מככב כחלל בין החשובים שבו נרצה לבטא את טוב טעמנו ולדאוג לנוחיותנו. חלפו הימים של העיצוב הסטנדרטי והשבלוני של חדר זה. כיום קיים היצע מגוון של חיפויים כלים ושידות לחדר האמבטיה. במה נבחר?

יש גם להבין שכיום אין סגנון אחד שמוביל בעיצוב הבית אלא מספר זרמים מובילים.

אחד הבולטים הוא הסגנון האקלקטי אשר נשען על ערבוב סגנונות וכן על שילוב של רהיטים עתיקים ועוד רהיטים מעץ מלא לכלל הרמוניה.

בעת האחרונה מוסב המבט העיצובי דווקא אל אותם רהיטים עתיקים המגיעים מאסיה. בעוד שרהיטים עתיקים מאירופה יהיו בדרך כלל כהים  וכבדים, מצטיינים הרהיטים העתיקים מאסיה בגווני עץ בהירים, צבעוניות בולטת של טורקיז, תכלת, ירוק, אדום ושמנת וגם עיטורי גילופים  וציורים. אלמנטים ייחודיים אלו מאפשרים לבחור שידות אמבטיה מעוצבות וחד פעמיות והופכים את תכנון חדר האמבטיה הביתית לחוויה  מהנה ומעשירה.

האם זה פרקטי?

קיים חשש שכאשר נבחר רהיט עתיק כשידת אמבטיה נמצא חסרים מבחינת הנוחיות והפרקטיות, אך אותם רהיטים עתיקים שנעשו לפני כמאה שנים נועדו לשימוש אנשים כמונו ונבנו על פי המידות הבסיסיות הנחוצות ומתוך מחשבה מעמיקה  של ניצול שטח לאיחסון.

ובנוגע לחומר ממנו עשויות שידות אמבטיה אלו-מדובר ברהיטים מעץ מלא - עצים עמידים כטיק, אגוז ובוקיצה - עצים המיועדים להחזיק מעמד היטב גם בסביבה רטובה של חדרי אמבטיה בלי להינזק.

כעת, שנחה דעתנו באשר ליתרונות ההתחלתיים של רהיטים עתיקים אלו, אפשר לגשת לנושא תכנון חלל חדר האמבטיה. הפריט הראשון שיש לבחור הוא הגדול ביותר ובדרך כלל תהיה זו השידה המעוצבת לכיור-שידת אמבטיה.

את השידות האמבטיה יש לבחור בהתאם למיקומן. בחדר האמבטיה של ההורים נחפש שידת אמבטיה מעוצבת שגודלה מקסימלי ובה מקומות איחסון כמגרות ודלתות. אפשר ורצוי לבחור שידה מעוצבת במראה דומיננטי ובולט,לדוגמה שידת אמבטיה מגולפת וצבועה בצבעוניות חזקה כירוק,טורקיז ואפילו אדום  והיא תהווה מוקד של עיצוב חדר האמבטיה  ואליה יוכלו להתווסף אביזרים יותר מאופקים בצבעוניות שקטה כגון  קרמיקה בצבע קרם או מוקה וכן הלאה, ואז לחזור על הצבעוניות החזקה בעוד פריט משלים - החל מקופסה קטנה שתונח על השיש  וכלה בארון מגירות עתיק  בצבעוניות דומה לשידה.

שידת אמבטיה בשירותי אורחים בדרך כלל לא תוכל להיות גדולה במיוחד אך גם הצורך במקום אחסון הוא מועט ואפשר לבחור  פריט שיתרונותיו דקורטיביים יותר מפרקטיים כמו קונסולה מעניינת או שידה מעץ מלא בגוון בהיר שלה ניתן לצרף מראה מגולפת בצביעה ייחודית  וכן הלאה.  לאמבטיות ילדים המבחר של רהיטים עתיקים ושידות מעוצבות מאסיה, הוא גדול ומעניין במיוחד-במקום לעצב חדר אמבטיה רגיל שאינו שונה מזה של ההורים ומבוגר במראהו-ניתן לבחור שידה לאמבטיה מצוירת בגובה המתאים לילדים ולהשלים באביזרים צבעוניים ורהיטים משלימים מעץ מלא, בקווים נעימים וזורמים שייצרו חלל קסום ומזמין לילדים.

עיצוב חדר אמבטיה במסעדה ובכלל במקומות ציבוריים הוא אתגר בפני עצמו, ולמקומות אלו יש מבחר של קונסולות ושידות בעיצוב שנע בין המפואר והקסום לבין הצבעוני והחם כולל מראות מתאימות מגולפות בעבודת יד-וכולם רהיטים מעץ מלא באיכות מושלמת.

לשידות האמבטיה כדאי כאמור לצרף פריט של ריהוט משלים שיכול להיות ספסל קטן, תיבה מעוטרת  או ארונית צרה לאיחסון ואפילו גוף תאורה ייחודי וכמובן כלים שונים למגבות ,סבונים ועוד –כל מה שייתן לחדר האמבטיה את המגע הסופי של הידור ועיצוב גמור.

כהמלצה נוספת נדגיש שכדאי לחפש פריטים אלו-רהיטים עתיקים ורהיטים מעץ מלא- בחנויות שמתמחות בתחום זה ולהן וותק ואנשי מקצוע היודעים לטפל ברהיטים העתיקים ולהכינם לתפקידם החדש כולל שילוב הכיורים המתאימים, לכות מיוחדות וכן הלאה.

עיצוב חדרי אמבטיה ברהיטים עתיקים ורהיטים מעץ מלא מאסיה, מעניק מראה קסום וייחודי שאינו משעמם ואינו חוזר על עצמו ובכך מאפשר ביטוי אישי לכל אחד ואחד ביחד עם הנוחות  והמותרות שאנו צריכים באמבטיה הביתית שלנו.

 

 

מרקופולו marcopolo




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב